Majówka 2011 w Spale

Pierwszy raz zapraszamy naszych dorosłych uczniów na  MAJÓWKĘ 2011, którą zaplanowaliśmy w Spale w dniach 30 kwietnia-3 maja 2011. Motywem przewodnim tego wyjazdu jest hasło: "CZŁOWIEK POWINIEN SIĘ CZYMŚ INTERESOWAĆ I DO CZEGOŚ DĄŻYĆ". Piosenki pod tym tytułem Artura Andrusa możecie posłuchać  tutaj. Na potrzeby naszego wyjazdu dopisaliśmy kolejną zwrotkę i mamy nadzieję, że może powstaną następne:

Przyjechałem tu z Zamościa

czy ty znasz takiego gościa

co zatańczy…tak jak ja

kroki różne i figury,

raz do dołu, dwa do góry

a na trzy zaśpiewam tak:

Piłem w Spale, spałem w Pile

i to jak na razie tyle, hej o hej…

tańcem się interesuję, tańczę nieźle

nie żartuję, hej o hej

tańczę walca, tango, czaczę

rumbę, jive'a i bachatę, hej o hej

Poszukujemy też osoby lub osób, które mogłyby zagrać tę melodię podczas naszego wyjazdu (instrument dowolny, chociaż perkusja raczej odpada).

Wyjeżdżamy z Zamościa w sobotę rano o godz. 8.00 z parkingu przy PZU (25 osób, które zgłosiły, że jadą autokarem). Zakwaterowanie w ośrodku możliwe jest od godz. 12.00. Spała oddalona jest od Zamościa 270 km, które można pokonać samochodem osobowym w ok. 3,5 godz. Powrót zaplanowaliśmy 3 maja (wyjazd z hotelu przed obiadem, chociaż możliwe, że będzie można pobyt przedłużyć). Dla chętnych istnieje możliwość zorganizowania wspólnego transportu (bus, autokar). Miejsce wyjazdu to Spałaznana miejscowość wypoczynkowa nad Pilicą na terenie dawnej Puszczy Pilickiej, obecnie Spalskiego Parku Krajobrazowego. Posiada dobre warunki klimatyczne. Spała i jej okolice to przede wszystkim idealne miejsce do aktywnego wypoczynku. Mnogość szlaków turystycznych – pieszych i rowerowych oraz nagromadzenie różnego rodzaju atrakcji.

Wyświetl większą mapę
Zakwaterowani będziemy w Ośrodku Konferencyjno Szkoleniowym "ZACISZE" (Spała, ul Piłsudskiego 20, tel.44/ 710-14-15), położonym kilometr od centrum Spały w kierunku Konewki w pięknym, starym lesie objętym nowym rezerwatem "Spalska Gać". Sto metrów od ośrodka rzeczka Gać tworzy w lesie malownicze zakola i rozlewiska z licznymi tamami bobrów.
Ośrodek dysponuje 170 miejscami noclegowymi: 4 apartamenty, 3 pokoje 1 osobowe, 45 pokoi 2 osobowych, 23 pokoje 3 osobowe, 2 pokoje 4 osobowe. We wszystkich tych pokojach są łazienki. Pokoje wyposażone są w telewizory, radioodbiorniki i lodówki. Obowiązuje w nich całkowity zakaz palenia tytoniu. Na terenie ośrodka dostępny jest bezprzewodowy Internet. Ponadto Ośrodek posiada:

• jadalnię
  • 4 sale z parkietem do zajęć tanecznych.
  • boisko do siatkówki plażowej,
  • stół do tenisa stołowego,
  • miejsce na grill i ognisko,
  • kawiarenkę

Tutaj możesz obejrzeć filmik o Ośrodku "Zacisze".

Cena za wyjazd wynosi 490zł od osoby. W cenę wliczone jest zakwaterowanie (3 doby – od obiadu w sobotę do śniadania włącznie we wtorek), całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), dwa wieczorki taneczne (z konsumpcją i napojami bezalkoholowymi), zajęcia taneczne (podczas wyjazdu przewidujemy 6 godzin zajęć plus codzienne practisy), jeżeli pozwoli aura to także grill lub ognisko, jeżeli nie to spotkanie w sali z bingo i karaoke.

Naszą ofertę kierujemy do naszych dorosłych uczniów. Także do tych, którzy aktualnie nie uczęszczają na zajęcia a chcieliby przypomnieć sobie swoje taneczne umiejętności i spędzić w sympatycznym, radosnym gronie kilka dni. Postaramy się, żeby dobrze się Państwo bawili i wrócili z miłymi wspomnieniami. Mamy nadzieję, że zabiorą Państwo ze sobą wspaniałe humory, i że jak zwykle, będzie tanecznie i wesoło.

Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania miejsc. Gwarancja miejsca przy wpłacie kwoty w wysokości 490zł do 31 marca 2011 tylko na konto FUH "MAGDALENA".

F.U.-H. "MAGDALENA"

Magdalena Myka

22-400 Zamość, ul. Wyszyńskiego 55/37

MBank 54114020040000380242713369.

Zgłoszenia przyjmują Magdalena i Janusz Myka.

W przypadku zbyt dużej ilości chętnych o rezerwacji miejsc decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych terminową wpłatą.
Do 31 marca 2011 r. aktualne są rezerwacje 84 osób, które zgłosiły już swój udział w Majówce 2011. Podstawowe informacje związane z ofertą zamieściliśmy powyżej, ale jeżeli potrzebujecie więcej szczegółów prosimy o kontakt: Janusz Myka – 601384856, 84 6272284.